Krémy na ruky

ae85be9c2ed130cb119c814a4c1d41e4

Nedávno som čítala, že ruky sú okrem zubov, topánok a mobilu jednou z prvých vecí, ktoré si všimneme na ostatných a ktoré si ostatní všímajú na nás. Nič nové na svete. Špinavé, vysušené a popraskané ruky sú fakt trošku nechutné. Ohryzené nechty a ošúpaný lak, to je kapitola sama o sebe.

Keď som doma a mám 30 minút na to, aby som chodila s rukami od tela a ničoho sa nedotýkala, používam Indulonu. Inak preferujem skôr krémy, ktoré sa rýchlo vstrebávajú, príjemne voňajú, zanechávajú ruky hebké a netreba ich používať 5x za deň. Tieto tri su presne také. Odporúčam!

white.jpg

BIODERMA

atoderm_creme_reparatrice_50ml_3

Bioderma Repair hand cream má hodvábnu štruktúru a nespôsobuje alergénne reakcie. Je obzvlášť vhodný, ak mávate pocit pnutia spôsobený častým umývaním rúk. Nezanecháva mastný film a rýchlo sa vstrebáva. Zoženiete ho v lekárňach a cena sa pohybuje okolo 5-6 €.

white.jpg

NEUTROGENA

Neutrogena-Norwegian-Formula-Concentrated-Hand-Cream-152531

Tento nórsky krém kúpite v každej drogérií. Obsahuje veľké množstvo glycerínu, preto stačí len kvapka. Ak si ho dáte na ruky pred spaním, ráno budete mať pocit, že vám ich niekto vymenil. Ja tento krém niekedy používam aj na kolená a lakte. Presne tak, ako to dievča v reklame. Myslím, že je môj NAJ! Cena 4-5 €.

white.jpg

L’OCCITANE

amandes

Tento krém je mojou prvou vecou od L’OCCITANE, pretože ma táto značka nikdy extra nezaujímala. Jediné, čo som odtiaľ vždy chcela boli žlté, sušené kvietky, ktoré používajú ako dekoráciu po celom obchode. Nie sú na predaj. Raz som ho vyskúšala od kamarátky a zaujal ma ten luxusný pocit na rukách a krásna vôňa, ktorú zanecháva. Je mini, takže sa vám zmestí do každej kabelky. Páči sa mi aj jeho retro vytláčacie balenie. Ak sa v obchodoch L’occitane zaregistrujete, v deň vašich narodenín dostanete 50% zľavu na akýkoľvek ich produkt. To je zlaté! Cena krému Amande sa pohybuje okolo 8 €.

white.jpg

K. ♡

One thought on “Krémy na ruky

  1. Ja milujem Neutrogenu, lebo mám strašne suché ruky. Inak to čo mi najviac zaberá je natrieť si ruky neutrogenou, zabaliť ich do sáčku nato si dať zimné rukavice a nechať celú noc.

Leave a comment